Buy it now! Countless horny twinks inside!


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars



Chad and Jesse are out at the pool to enjoy the hot sun and get a good tan. Later they find themselves getting on each other.

This is one pool party that you will not forget. There is plenty of rimming, sucking, bangin’ and even more! Watch this exciting scene with Chad and Jesse by the pool! Get your 8teenboy password here

Galleries of Chad and Jesse

Discuss about Chad and Jesse


so alwsome i wish i can have you



hay jesse you are so cute boy im gona love with you any time you come in new york i gove you good time



jesse que cuerpazo



hi jesse i just got watching your movie you took it like master jesse can you writeback you like big cock will i got a big one 10 inches it big






just had a wank thanks guys wish i could pump jessy butt tonight oh well



i love you Jesse so much. I want to fuck and suck you



i love you Jesse



OMG does that Jesse Starr know how to take it up the ass!! I watch all his videos and I think he’s the greatest bottom ever. God damn it, does he love a big, hard cock ramming his ass and blowing a wad in it!!



Like him? U should see me-
140 lbs
blond / brn
totally smooth



What’s with the jew music in the background? None the less, Jesse is fucking hot.



This video turns me on although I’m girl. I appreciate blondes more because of Jesse. To Jesse and his partner have fun on your next videos.



Wichs mich Jesse



jesse, you are so hot.i would love to bend you over and lick your hole then slide my cock in you



Jessie i love you plz send for me your videos



Jessie is so hot i want his cock all over my body he is so hot i love him to death



just jerked off over this vcideo so fucking hot



my girlfrend cought me wanking over this video oh well



wowwwwwww so hot






i love you jessie



WoW, u 2 are so sexy, I wank myself silly watching you, and I’m not gay, but I wud love to duck your young cocks. Xx



you, Jesse, is the best



i love you jessie



i love you jesse



i love you jesse



i love you jeesse your so sexy i want to take you from behind all night baby and taste your cum mmm your so sexy babe



Jessie I would love to fuk u anel and enyway u want it I would do u all day



I like It…n I want to try…



jesse I LOVE YOU



dear jessie i look at you every day i would do anythink you ask me to do i am good looking and very clearn i am crazy about i wont to wank you of and suck your big cock and anythink you tell me to do xxxxxxxxxxx



hui ese jese esta mui vueno quisiera aser un video con el.






It would be my dream to see Dakota Shine and Jesse Starr do it i mean both them are so damn cute i wanna see them to fuck eachother



me gusro lo bien ,hablenme pliz XD



It would be a dream to see Jesse Starr fuck Dakota Shine and Roxy Red thats what i wanna see a threesome with three of the cutest gay boys in the world



You guys both can suck me all the time if you want



they both nice in terms of sex..i love the moves and style..they are so hot and delicious yummy naked body…i love this video..hope i get the copy…nice movie,,



Can I have anyones number I fancy a gay chat or text messaging or pics sending x



qk shavos mas guapos bueno el rubio no pero el otro es bien hot quisiera que me lo metiera



Add me on facebook just ask me for the naked photos don’t be shy 😉 this vidio is soo gooood add me



I’m 54 and it’s my dream to suck on young cocks like that mmmmm so tasty



Hey there if u send we a message we can meet at a surtent location the have a party jessie k



Fuck me any one I just want to suck a cock I don’t care who’s it is or what add me on facebook if you fancy a gay chat drew farmer






e tudo de bom



I luv you both and want to have a 3-way 69 with you. I would luv to rima dn fuck you both.



Goood, you guys are so cute!
You make me wanna be a gay dude (I want that anyways, but you make me want it even more)



“Owww Trever owww ya” that’s what Jesse’s gonna sound like when i fuck him, jesse i want you so bad i would fuck you day and night just to listen to you moan



hi jesse u can do me any time



hola soy jeremy quiero conocerte



goood ihope to fuking and neked to oure so i love you usa



ilove you . this is very good ilive in gaza..



Jesse Starr u have BEAUTIFUL eyes!!!



hi jesse i want yor namebr>>>>



I luv u come round mine to have some cock sucking and sex please i want u sooooooooo bad i luv u xxxxxcc



I wanna taste Jesse cum so so damn bad I wonder does he live in Charlotte



I wanna date Jesse so we can fuck and make out everyday



I want fuck him in the butt until he cums come out his dick thats when i suck on his dick and lick his butt



Jesse is so hot and cute I watch him everyday because i wanna fuck him so bad i wanna suck on his dick and make out with him



i love all nice boy & love fuck yong boy
asian boy is very goooooooooooooood



adoro gay,eles sao tudo de bom



chad your very handsome, and uh….i want you to fuck me



you make me crazy



omg blonde you so hot when i watch dat i emagine its me wiv you. im cleaning my walls and you wanna know why? because you made me spunk everywhere thanks it felt so good doing it my girlfriend dosent know im gay but my boss does. hes gay to today was so fun wiv him but my girl dont know and i dont tell her because she sucks my cock so hard. its so nice it is as good as a man doing it !!!!!! im soo lucky dont you just love skrewing people






Oh god I want u to call me dude ur so hot I love this video I want to be with u so bad…………sorry I’m not stalkerish, I’m just hurting right now and I need a friend :(



dear jesse i love you and wont to fuck you scilly i am good looking and very clean i would do anythink you ask me to do i live in middlesbrough please email me i think about you all the time xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



Both boys could come over and use my uncle’s pool like we do. (nude with boners) My uncle and I never wear anything in his pool; neither do my friends.



Jesse you should come over to my house, I’ll fuck you doggy style, without a condum



i love you jesse and i want to fuck you



i love u and i wnt to fuck ur ass



hummmm que delicia adoro rotação no maximo entra mais gostosoeu queroooooooooo



Jesse I want do sex with you



Jesse I want get on you and suck your penis and I want hump on you



very nice jesse



Your soo fucking beautiful i wish i could fuck you all night jess..



Jesse your a real cute guy who wouldn’t wA



esta bueno



voglio farmi scopare da voi



If there is any young gay boy between 14-15 and want gay sex. Come to Harmondsworth and I will give you a blow job and any thing you want. I am 15 years old



my name is also jesse plz lets fuck together iam a gay, a very hooot gay from canada plz when you go there call me i wanna fuck u until u blead



do a hardcore with tommy anderws



Man Jesse I would want to fuck you your so damb sexxy. I love seeing cute gay guys like you fuck. I wish I could fuck you.



they make me wanna be aboy :(



jesse i love you



I am from Iraq I’m not gay I love you so much, Jesse



hey! guys you are super ,i love boys



Ha u guys are so hot if ur every in Texas and looken for a young guy just call me:)



Hay Jesse I look at your porn every day and I wank and cum all over my computer. I just want to suck your dick and feel your cum going down my throught wile i’m doing it



Are you sure this is what you really want?Very sexy boys!



i love you
and i want sex with you and your frinde



i Love U Guys



ilove romanic boy sex



jesse can i have sex with you?



Daaammmm!!! Ill love to get in thr middle.. I love white boys!!!!!!!!!!



my ass is qivering for you dik jesse and i have a very thight ass that needs a hot dick stuck in it



jesse star, vc atende a domicilio, vc é muito gostoso, gostaria de te comer!



Hey chad and jesse you guys turn me on plz call me so maybe we all can have sex together.
p.s. I am a girl and i am straight…



salut je vuex des videos de tenn boys gratuit



i am from Jamaica,not gay, but look to watch gay porns.



Süße Boys.
Ich bin richtig geil geworden.



me gustaria que me enviaran videos de chicos guapos a mi correo xfa



esses são demais, bato uma cada ves que os vejo!



Omg if I had the chance I will fuck the shit out of Jesse who won’t even straits say thay will



você de demais!!!!



i love to have sex with both of themmmm…. pls let me know….



jes if you ever come over to england call in x



sexo animaaaaal.
gostei muitio..
quero um desse pra mim…



omg…that’s my son! when he gets home tonight he is so grounded!



I’m gay and I really want to fuck both of them… they get me turned on…



you boys are very cute and jesse your smoking hot



staria mejor sin musica



OMG jesse is mine!
im srtaight, but if i meet him i gonna turn gay XD



GOD i love jesse i want him so bad i never thought about being gay till i sore jesse I want to fuck him so bad



i love u chad and jesse



umm cumming



very good



i liove you jesse im amer from u a e



I am strait and I even want Jesse!!!!!



This video made me gay and I jack off to it all of the time now



imi place foarte mult de amindoi mias trageo cu voi doi



i like very much. i am a gay.



Alta paja me ago con Chaddddd



qiero ver mas estan my bueno



jesse you should get your ears piercing??
ps 3 times on each ears????



Jesse sos lo mas lindo que he visto! Quiero algo con vos!



Chad and Jesse in an outdoor setting, dreamy!


Care to say something?